مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 08:202017-06-27ورزشي

امیر توکلیان: ورزش را سیاسی نکنیم


مربی خراسانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: باید از سیاسی کردن دوباره ورزش جلوگیری شود زیرا اثرات زیان بار آن تا مدت ها بر پیکره ورزش خواهدماند.

- امیر توکلیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص حضور نماینده خراسان در مسابقات سراسری لیگ کشتی کشور اظهار کرد: فارغ از نتیجه ای که تاکنون کسب شده و بعد از این رقم خواهدخورد باید بگویم که صرفا حضور اتفاقی خوب و نیکو برای کشتی خراسان است.

پیش از اینکه بخواهیم نقدی را متوجه کسی کنیم باید ابتدا بررسی کنیم و بسنجیم که کشتی خراسان در چه جایگاهی قرار دارد؟ وی افزود: پنج شش سال است که حتی یک ملی پوش در رده سنی بزرگسالان نداشته ایم چه برسد به مدال! پس باید توقع را واقع بینانه کنیم تا در فضایی منطقی قضاوت کنیم.

اینکه چند جوان به عنوان تیم خراسان راهی مسابقات شده اند اقدام پسندیده ای است و نتایج مطلوبی خواهدداشت.

نایب قهرمان مسابقات جهانی صوفیه با تاکید بر اینکه کسب نتیجه مطلوب در کشتی نیازمند زمان و سرمایه گذاری است، تاکید کرد: کشتی ورزش رکوردی نیست که بگوییم تا موفقیت چقدر فاصله داریم، باید سرمایه گذاری و کار مناسب به شکلی مستمر و ادامه دار انجام شود.

در خراسان همواره ملی پوشانی داشته ایم که به موفقیت های بعضا بزرگی هم دست یافته اند، پس نباید فکر کنیم که این استان در کشتی پتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر توکلیان: ورزش را سیاسی نکنیم

امیر توکلیان: ورزش را سیاسی نکنیم