مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 01:312017-06-26بين الملل

ولیعهدی «بن سلمان» کودتای نرم است/ایران، مصر و ترکیه متحد شوند


پرفسور «فرهنگ جهان پور» انتصاب محمد بن سلمان به ولیعهدی عربستان را که عرف شکنی در قوانین آل سعود محسوب می شود، نوعی کودتای نرم خواند که از حمایت امارات برخوردار است.

- پرفسور فرهنگ جهان پور انتصاب محمد بن سلمان به ولیعهدی عربستان را که عرف شکنی در قوانین آل سعود محسوب می شود، نوعی کودتای نرم خواند که از حمایت امارات برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان با صدورحکمی محمد بن سلمان را به عنوان ولیعهد و معاون رییس شورای وزیران با حفظ سمت وزیر دفاع انتخاب کرد.

این اولین بار از زمان مرگ ملک عبدالعزیز است که حکومت از پدر به پسر منتقل می شود، از زمان تأسیس پادشاهی آل سعود تخت و تاج از برادر به برادر منتقل می شده است.

بر اساس فرمان پادشاهی که در خبرگزاری رسمی عربستان واس منتشر شد، پادشاه عربستان محمد بن نایف برادر زاده خود را از ولیعهدی و معاونت رییس شورای وزیران و وزارت کشور برکنار کرده است.

بر اساس این خبر عبدالعزیز بن سعود بن نایف بن عبدالعزیز وزارت کشور را بعد از محمد بن نایف برعهده خواهد داشت و بندر بن فیصل بن بندر بن عبدالعزیز معاون سازمان استخبارات (اطلاعات) عربستان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولیعهدی «بن سلمان» کودتای نرم است/ایران، مصر و ترکیه متحد شوند

ولیعهدی «بن سلمان» کودتای نرم است/ایران، مصر و ترکیه متحد شوند