مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1396 ساعت 00:112017-06-26سياسي

بیتی که میثم مطیعی سانسور کرد


بیت مربوط به «روح و جسم برجام» که شاید تندترین بیت این مثنوی به حساب آید ترجمه ای ست ساده از متن نامه «دکتر محمدجواد ظریف» به خانم «موگرینی» در اعتراض به «تحریم های جدید سنا».

- بیت مربوط به روح و جسم برجام که شاید تندترین بیت این مثنوی به حساب آید ترجمه ای ست ساده از متن نامه دکتر محمدجواد ظریف به خانم موگرینی در اعتراض به تحریم های جدید سنا .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، دکتر محمدمهدی سیار یکی از چهار سراینده متن شعرخوانی نماز عید سعید فطر یادداشتی توضیحی درباره این شعر نگاشته است.

متن این یادداشت به شرح زیر است: خدای مهربان را شاکرم که بار دیگر توفیق یافتیم در این عید فرخنده و از تریبون شعر فارسی، بخشی از دردها و حرف‎های این مردم رنج‎کشیده و این انقلاب مظلوم را بازگوکنیم.

این مثنوی نیز یکی از سلسله سروده های جمعی است که برای برنامه‎های مهم مداح اهل بیت (علیهم السلام) دکتر میثم مطیعی مثنوی‎هایی با درون مایه اجتماعی و ناظر به مسائل روز سروده ایم.

اکثر این مثنوی‎ها همزمان با وقایع مهمی مثل 22بهمن، انتخابات ریاست جمهوری، روز قدس و عیدفطر در سال‎های اخیر اجرا و با استقبال فراوان مردمی مواجه شدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیتی که میثم مطیعی سانسور کرد

بیتی که میثم مطیعی سانسور کرد