مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 15:402017-06-26فرهنگي

پخش جُنگ پایانی «هزار داستان»


برنامه «هزار داستان» که از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز به روی آنتن شبکه نسیم رفته است، در چهار قسمت پایانی خود میزبان هنرمندانی خواهد بود که در این ایام میزبان برنامه بودند.

- برنامه هزار داستان که از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز به روی آنتن شبکه نسیم رفته است، در چهار قسمت پایانی خود میزبان هنرمندانی خواهد بود که در این ایام میزبان برنامه بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مشاور رسانه ای برنامه هزار داستان ، در اولین قسمت از جنگ پایانی برنامه هزار داستان که امشب (5 تیرماه) روی انتن شبکه نسیم می رود، رضا رفیع در جایگاه مجری و الهام پاوه نژاد و بهرام عظیمی در جایگاه میهمانان قرار می گیرند.

رضا رفیع طنزپرداز و نویسنده در هفتمین قسمت از هزار داستان داستان هایی را روایت کرده بود که پایانی شیرین و غیر قابل باور داشتند.

بهرام عظیمی کارگردان و انیماتور، مجری سومین قسمت از برنامه هزار داستان بود و قصه انسان هایی را روایت کرد که سخت کوشانه در برابر حوادث تلخ زندگی ایستاده اند.

الهام پاوه نژاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نیز در بیست و سومین قسمت از این برنامه به عجیب ترین شغل های ایران و روایت داستان های سرمانورچی قطار، کار در ارتفاع، عکاس خبری در حمله داعش به مجلس و کولبرها پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش جُنگ پایانی «هزار داستان»

پخش جُنگ پایانی «هزار داستان»