مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 15:202017-06-26بين الملل

دیدار معاون دوترته با غیرنظامیان گریخته از نبرد ماراوی در میان غیبت رییس جمهور


معاون رییس جمهوری فیلیپین امروز (دوشنبه) در حالی با غیرنظامیان بی خانمان "ماراوی" دیدار و ابراز امیدواری کرد که این درگیری ها به زودی پایان می یابد که چنین بازدیدهای از سوی رییس جمهوری صورت می گیرد اما وی شش روز است که در انظار عمومی ظاهر نشده است.

- معاون رییس جمهوری فیلیپین امروز (دوشنبه) در حالی با غیرنظامیان بی خانمان "ماراوی" دیدار و ابراز امیدواری کرد که این درگیری ها به زودی پایان می یابد که چنین بازدیدهای از سوی رییس جمهوری صورت می گیرد اما وی شش روز است که در انظار عمومی ظاهر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اقدام از سوی لنی روبریدو، معاون رودریگو دوترته، رییس جمهوری فیلیپین و بازدید از مرکز سکونت غیرنظامیان بی خانمان در "بالوای" در غیبت دوترته صورت گرفته است.

افرادی که در این مرکز ساکن هستند از اهالی شهر ماراوای اند که به دلیل درگیری ها و اشغال شهر توسط نیروهای وابسته به داعش آن را ترک کرده و به دنبال کمک گرفتن از دولت هستند.

دوترته که به حضور در میان مردم و سخنرانی هایش معروف است در برهه ای از زمان که کشورش با بزرگترین بحران روبه روست، غیبت دارد و بر شایعاتی مبنی بر وضعیت سلامتش دامن زده است، درحالیکه دفتر ریاست جمهوری این شایعات را رد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون دوترته با غیرنظامیان گریخته از نبرد ماراوی در میان غیبت رییس جمهور

دیدار معاون دوترته با غیرنظامیان گریخته از نبرد ماراوی در میان غیبت رییس جمهور