مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 14:502017-06-26اقتصادي

کمبود 67 مدرسه در نقاط حاشیه نشین شهرهای سیستان و بلوچستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر مدارس در حال احداث ،آماده کلنگ زنی و آماده افتتاح در حاشیه ی شهر های سراوان ، - ایرانشهر ، چابهار و زاهدان، 67 مدرسه در نقاط حاشیه نشین شهرهای استان مورد نیاز است که هنوز تعیین تکلیف نشده اند که باید سازمان برنامه و بودجه و شورای برنامه ریزی در خصوص تامین اعتبار آنها اقدام نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باقر کرد در جلسه ستاد بازآفرینی و پایدار شهری استان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، افزود: از مجموع 61 مدرسه در حال ساخت در پنج شهر استان ، 32 مدرسه با 52 درصد کل پروژه ها متعلق به حاشیه شهر است و با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تاکید استاندار در رابطه با تخصیص 30 درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی استان به امر حاشیه نشینی گفت: ناهماهنگی در تخصیص اعتبارات به امر حاشیه نشینی باید در شورای برنامه ریزی ساماندهی شده و این میزان اعتبار از سوی دستگاه های اجرایی برای برطرف نمودن مشکلات حاشیه نشینی هزینه شود.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی شامل بهداشت و درمان آب و فاضلاب ، نوسازی مدارس و میراث فرهنگی وضعیت این پروژه ها را در جلسه بعدی گزارش کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد: NGO ها ( سازمان های مردم نهاد) و اداره کل فنی حرفه ای به دلیل تناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 67 مدرسه در نقاط حاشیه نشین شهرهای سیستان و بلوچستان

کمبود 67 مدرسه در نقاط حاشیه نشین شهرهای سیستان و بلوچستان