مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 13:512017-06-26اقتصادي

ترافیک سنگین در میدان فرودگاه اهواز/ خط لوله نفت 40 ساله از مدار خارج می شود


مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تاخیر در بازگشایی مسیر میدان فرودگاه به سمت بلوار پاسداران را نشت دوباره خط لوله انتقال نفت عنوان کرد و گفت: - خط لوله نفت لب سفید به دلیل قدمت و فرسودگی زیاد از مدار خارج می شود.

گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به سیدمحسن نقوی پور درباره نشت خط لوله نفت در میدان فرودگاه توضیح داد: نخستین نشتی خط لوله لب سفید ، که نفت را از مسجدسلیمان به اهواز منتقل می کند، در همان روز (جمعه دوم تیر) مهار و این خط ترمیم شد که غروب همان روز نیز تردد خودروها از مسیر از سرگیری شد.

وی افزود: بعد از راه اندازی، به دلیل فرسودگی زیاد این خط دوباره دچار نشتی شد و از صبح دوشنبه مجددا عملیات پیدا کردن نشتی و ترمیم آن آغاز شد که این عملیات به اتمام رسیده و نشتی هم اکنون مهار شده است.

جانشین مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تاکید کرد: به دلیل فرسودگی و عمر زیاد لوله انتقال نفت که به بیش از 40 سال می رسد، همچنین به دلیل مشکلاتی که نشت نفت برای شهروندان ایجاد کرده، مدیریت مناطق نفتخیز و مرکز تصمیم گرفتند این خط لوله را از مدار خارج کرده و نفت آن را به خط دیگری منتقل کنند.

به گفته وی، این خط فعلا و تا زمان تصمیم گیری نهایی مسدود شده و ترمیم آن برای استفاده در مواقع ضروری دیگر انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در میدان فرودگاه اهواز/ خط لوله نفت 40 ساله از مدار خارج می شود

ترافیک سنگین در میدان فرودگاه اهواز/ خط لوله نفت 40 ساله از مدار خارج می شود