مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 12:402017-06-26بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه : باور کنید "دوران دروغ های بزرگ " سپری شده است


رسانه های سعودی در ادامه شیطنت های اخیر خود علیه کشورمان، روز گذشته در خبری مدعی شدند مقامات امنیتی عربستان، سه ایرانی را به اتهام دست داشتن در فعالیت های ضد امنیتی در این کشور دستگیر کرده اند.

- سخنگوی وزارت خارجه : باور کنید "دوران دروغ های بزرگ " سپری شده است رسانه های سعودی در ادامه شیطنت های اخیر خود علیه کشورمان، روز گذشته در خبری مدعی شدند مقامات امنیتی عربستان، سه ایرانی را به اتهام دست داشتن در فعالیت های ضد امنیتی در این کشور دستگیر کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الریاض نوشت: مقامات امنیتی عربستان سه مرد ایرانی را که مشکوک به دست داشتن در فعالیت های ضد امنیت ملی بودند، دستگیر کرده اند.

شمار ایرانیان بازداشت شده در عربستان سعودی در حال حاضر به 9 نفر رسیده که تاکنون دو نفر از آنها محکوم شده اند ،پرونده یک متهم نیز به دادستانی ارجاع داده شده و پرونده نفرات باقیمانده در مرحله تحقیقات است.

این افراد ایرانی ، سه روز پیش از اقدام تروریستی اخیر در مسجد الحرام در مکه بازداشت شده اند!!! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ادعا در حالی مطرح شده است که خبر مذکور تاکنون تنها از سوی رسانه های سعودی منتشر شده و هنوز هیچ رسانه معتبردیگری آن را منتشر یا مقامی تاییدش نکرده است اما به نظر می آید که رسانه های سعودی با این اقدام شیطنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه : باور کنید "دوران دروغ های بزرگ " سپری شده است

سخنگوی وزارت خارجه : باور کنید "دوران دروغ های بزرگ " سپری شده است