مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1396 ساعت 10:002017-06-26سياسي

آتش به اختیار یعنی کار فرهنگی خودجوش و تمیز، نه بی قانونی


در خجسته عید سعید فطر، مردم موحد و مؤمن ایران اسلامی به شکرانه یک ماه روزه داری و بندگی خداوند متعال، نماز عید را در سراسر کشور با شکوه فراوان برگزار و از خداوند کریم، - بهترین ها را مسألت کردند.

کانون این حضور پر شور و مؤمنانه، مصلای امام خمینی تهران بود که نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای اقامه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه های نماز عید فطر، ماه رمضان امسال را به معنی واقعی کلمه مبارک خواندند و گفتند: روزه داری در روزهای گرم ، حضور چشمگیر جوانان در جلسات گسترده معارفی و قرآنی ، سفره های ساده افطاری مردمی در مساجد و محلات ، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تأمین هزینه های درمان نیازمندان و توسل و تضرع به پروردگار در شب های قدر از نشانه های فضای معنوی و اهتزاز روحی در جامعه، و تقویت کننده بنیه معنوی ملت و زمینه ساز پیمودن راههای دشوار است و باید این ذخایر معنوی را قدر دانست و حفظ کرد.

رهبر انقلاب اسلامی، راهپیمایی با شکوه و با عظمت روز قدس در هوای گرم را از دیگر جلوه های این ماه پر برکت برشمردند و تأکید کردند: این راهپیمایی، کاری بسیار عظیم و تاریخی بود و بعنوان یک افتخار در تاریخ ملت باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش به اختیار یعنی کار فرهنگی خودجوش و تمیز، نه بی قانونی

آتش به اختیار یعنی کار فرهنگی خودجوش و تمیز، نه بی قانونی