مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 23:162017-06-25ورزشي

صدرنشینی بلندقامتان ایران با غلبه بر آرژانتین


تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان آرژانتین، قهرمان آمریکای جنوبی را از پیش رو برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو"، تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جوانان جهان از ساعت 20 به وقت تهران در سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویتسه برابر آرژانتین قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 21 ، 25 بر 20 ، 23 بر 25 و 18 بر 25 و 15 بر 12 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب تیم ملی والیبال جوانان ایران به عنوان صدرنشین گروه سوم رقابت ها به جمع هشت تیم برتر صعود کرد و آرژانتین در این گروه دوم شد.

جوکار، سفیر ایران در جمهوری چک هم با تعدادی از همراهان خود به سالن مسابقه آمد و شاهد عملکرد جوانان ایران برابر آرژانتین بود.

بهروز عطایی برای شروع این مسابقه از ترکیب جواد کریمی، رسول آقچه لی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، طیب عینی، علی اصغر مجرد و اسماعیل طالبی استفاده کرد.

** ست اول در شروع مسابقه جوانان ایران شرایط بهتری داشتند.

با چند توپ گیری در عقب زمین توسط اسماعیل طالبی و در ادامه دفاع های خوب نتیجه بازی 8 بر 5 به سود ایران شد تا تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی بلندقامتان ایران با غلبه بر آرژانتین

صدرنشینی بلندقامتان ایران با غلبه بر آرژانتین