مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 23:012017-06-25بين الملل

مشکلی با جنگیدن ایران و سوریه با داعش نداریم


سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضدداعش امروز به سوالی در خصوص مبارزه ارتش یک کشور با تروریست های حاضر در خاک آن کشور واکنش نشان داد و گفت که آمریکا با این قضیه «مشکلی» ندارد.

- سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضدداعش امروز به سوالی در خصوص مبارزه ارتش یک کشور با تروریست های حاضر در خاک آن کشور واکنش نشان داد و گفت که آمریکا با این قضیه مشکلی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رایان دیلون سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضدداعش با پررنگ تر شدن احتمال شکست قریب الوقوع داعش در برابر ارتش سوریه گفت که آمریکا با اصل جنگیدن ارتش این کشور با تروریست ها مشکلی ندارد.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، دیلون که با ارتباط زنده ویدئویی از بغداد به سوالات خبرنگاران مستقر در مقر پنتاگون پاسخ می داد، ابتدا گفت که هدف اصلی امریکا از بین بردن داعش، فارغ از جا و مکان این نبرد است.

سخنگوی پنتاگون در ادامه گفت که اگر ارتش سوریه و متحدانش یعنی ایران و روسیه هم بخواهند مانند آمریکا با افراط گرایان مبارزه کنند مطمئناً آمریکا مشکلی با این قضیه نخواهد داشت.

تاکنون حتی در مصوبه های شورای امنیت یا بیانیه های قرائت شده در مجمع عمومی سازمان ملل به ایجاد یا سلب حق از ارتش سوریه برای مبازره با داعش اشاره ای نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی با جنگیدن ایران و سوریه با داعش نداریم

مشکلی با جنگیدن ایران و سوریه با داعش نداریم