مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 15:202017-06-25اجتماعي

اوج سفرهای تعطیلات عید فطر از بعدازظهر یکشنبه/ برخورد با رانندگان حادثه ساز


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: پیش بینی می شود از یکشنبه بعد از اذان ظهر، حجم مسافرت ها بیشتر شود و روز دوشنبه و بعد از نماز عید فطر به اوج خود برسد بنابراین توصیه می کنم شهروندان به گونه ای برنامه ریزی کرده که در این ساعات تردد نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به سفر شهروندان در تعطیلات عید فطر، اظهارداشت: این ترافیک خصوصا در استان های مازندران، گیلان، سمنان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی و گلستان بیشترین حجم را در 3 روز گذشته داشته است و انتظار داریم از بعدازظهر یکشنبه، حجم ترددها در استان های ذکر شده و استان های مسافرپذیر دیگر مانند اصفهان افزایش بیابد؛ پلیس راه و راهور درونشهری با آمادگی کامل بر اساس تدابیر تعیین شده برای تردد و سفر هموطنان مستقر شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود بر حجم تردد وسایل نقلیه اضافه خواهد شد، ادامه داد: اوج این تردد را در بعدازظهر یکشنبه و بعد از نماز عید سعید فطر شاهد خواهیم بود و بخشی از سفرها را حتی برای روز سه شنبه پیش بینی کرده ایم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه بیشترین بازگشت هموطنان در روز جمعه نهم تیرماه است لذا به مسافران توصیه می کنیم زمان بازگشت خود را به این روز موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوج سفرهای تعطیلات عید فطر از بعدازظهر یکشنبه/ برخورد با رانندگان حادثه ساز

اوج سفرهای تعطیلات عید فطر از بعدازظهر یکشنبه/ برخورد با رانندگان حادثه ساز