مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 15:062017-06-25پزشكي

یک فوق تخصص چشم پزشکی: مهمترین عامل بیرون زدگی چشم ابتلا به تیرویید است


یک فوق تخصص چشم پزشکی با بیان اینکه تیرویید چشمی بیشتر در زنان شایع است مهمترین عامل بیرون زدگی چشم را بیماری تیرویید عنوان و بر لزوم درمان به موقع تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بهداشت و درمان "، غلامرضا خاتمی نیا، فوق تخصص چشم پزشکی با اشاره به تأثیر بیماری های تیرویید بر دیگر اعضای بدن ابراز داشت: مشکلات تیرویید گاهی به تنهایی بروز می کند که تحت عنوان کم کاری یا پرکاری تیرویید مطرح می شود اما در مواقعی سایر نقاط بدن همچون چشم را نیز گرفتار می کند که اصطلاحا تحت عنوان بیماری تیروییدی گرید از آن ذکر می شود.

این فوق تخصص چشم پزشکی با بیان اینکه در بیماری تیروییدی گرید پلک بیش از حد باز است گفت: این بیماری ناشی از پرکاری تیرویید است که چشم ها مقداری بزرگتر دیده می شود و بیماران در شب قادر به بستن چشم نیستند و گاهی انحراف چشم نیز به وجود می آید اما در صورت تشخیص در مراحل اولیه با دارو به مقدار زیادی می توان از این بیماری جلوگیری کرد.

خاتمی نیا، ضمن اشاره به اینکه بیماری تیرویید چشمی بیشتر در زنان شایع است گفت: در بعضی از مطالعات 8 مورد در مقابل 1 مورد از مردان و در برخی دیگر 4 مورد در زنان و 1 مورد در آقایان دیده می شود.

وی با اشاره به راه های درمان تصریح کرد: افرادی که مشکل تیرویید دارند ابتدا باید برای درمان بیماری اقدام کنند و اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فوق تخصص چشم پزشکی: مهمترین عامل بیرون زدگی چشم ابتلا به تیرویید است

یک فوق تخصص چشم پزشکی: مهمترین عامل بیرون زدگی چشم ابتلا به تیرویید است