مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 14:152017-06-25فرهنگي

روایتی از اردواج های خاص در هزارداستان امشب


محسن کیایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در برنامه «هزار داستان» امروز (یکشنبه 4 تیرماه) قصه زوج هایی را روایت می کند که در شرایط خیلی خاص با هم آشنا شده، - محسن کیایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در برنامه هزار داستان امروز (یکشنبه 4 تیرماه) قصه زوج هایی را روایت می کند که در شرایط خیلی خاص با هم آشنا شده، عاشق شدند و ازدواج کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه هزار داستان ، در این قسمت از برنامه که با اجرای محسن کیایی روی آنتن شبکه نسیم می رود داستان زوج هایی روایت می شود که هر یک به نوعی متفاوت هستند و در شرایط متفاوتی ازدواج کرده اند.

یکی از زوج ها صخره نورد هستند و در حال سنگ نوردی با هم آشنا شده اند، یک زوج دیگر زن و شوهر خبرنگاری هستند که زن نابینا و شوهر بینا است و زوج سوم شامل یک زن معلول است که با ویلچر حرکت می کند در حالی که همسرش یک اسکیت باز حرفه ای است.

هزار داستان به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان پور و مریم نوابی نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 18:30 به مدت60دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می رود و تکرار آن ساعت‏‎01:00 بامداد، 08:30 و ‏‎13:30 روز بعد خواهد بود.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه پالت اجرا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از اردواج های خاص در هزارداستان امشب

روایتی از اردواج های خاص در هزارداستان امشب