مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 13:452017-06-25سياسي

حمله موشکی به قرارگاه تروریست ها، اقتدار نیروهای مسلح را نشان داد


رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه پاسخ قاطعانه پاسداران عزیز اسلامی در حمله موشکی به قرارگاه تروریست ها در دیرالزور، اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را نشان داد گفت که پاسخی به کوته فکری کسانی است می گفتند امروز روز مذاکره است نه موشک.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل استان تهران، غلامحسین اسماعیلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صدر اسلام تا انقلاب اسلامی، اسلام را در بین تمام مکاتب فکری و عقیدتی و ادیان الهی به عنوان برترین دین آسمانی برشمرد و تصریح کرد: اسلام آمده است تا انسان ها را از دوراهی جهالت و گمراهی به بصیرت و صراط مستقیم رهنمون سازد.

تحول در انسان و حرکت او از مسیر خودخواهی و جدا شدن از آن و رفتن به سمت خداخواهی و دگرخواهی از مهمترین شاخصه های این دین آسمانی است.

وی ادامه داد: رمضان ماه نزول قرآن، عبادت، بندگی، ماه صیام و قیام است و انسان را به اوج این قله می رساند و جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس تبلور عینی آثار و برکات اسلام در ماه مبارک رمضان است و مردم مسلمان در یک ماه عبادت، بندگی، تلاوت قرآن، دعا، راز و نیاز و روزه داری در تمامی ایام این تکالیف را انجام دادند تا اثبات نمایند با روزه و شب زنده داری به یاد سایر انسان های مظلوم، دربند و نیازمند کمک به دیگر همنوعان خودشان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی به قرارگاه تروریست ها، اقتدار نیروهای مسلح را نشان داد

حمله موشکی به قرارگاه تروریست ها، اقتدار نیروهای مسلح را نشان داد