مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 13:402017-06-25سياسي

خط 7 مترو از امنیت کامل برخوردار است/ توهین محکوم است


رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما توهین را محکوم می کنیم اما وقتی خودمان نقش اپوزوسیون را ایفا می کنیم و تلاش 38 ساله نظام را زیر سوال می بریم باید منتظر مقابل به مثل باشیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقبال شاکری در سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورا با اشاره به بازدید کمیسیون عمران شورا از خط 7 مترو گفت: متاسفانه اطلاعات غلطی در مورد خط 7 داده شد در حالی که بخش های سیگنالینگ ، آتش نشانی و موارد دیگر در امینت کامل است.

وی ادامه داد: راه اندازی این خط کار بسیار ارزنده ای است که موجب بهر مندی مردم جنوب شرق و جنوب تهران از این خط خواهد شد ضمن آنکه در این خط در استاندارد هایی که باید رعایت شود بیشترین تلاش صورت گرفته است.

شاکری افزود: خط 7 عمیق ترین خط متروی تهران است و ما افتتاح این پروژه عظیم را به مردم تهران تبریک و نیز به پرسنل شرکت عمران مترو و بهره برداری مترو خسته نباشید می گوییم.

شاکری خاطر نشان کرد: در هفته بعد مدیر عامل شرکت مترو تهران گزارشی از خط 7 ، 6 و 8 مترو تهران در صحن شورا ارائه نماید.

رییس کمیته عمران شورا در ادامه سخنان خود با اشاره به اتفاقات روز جمعه و اهانت به ریاست جمهوری گفت : ضرورت شناسایی منشا برخی اقدامات وجود دارد ، ما توهین را محکوم می کنیم اما یکی از دلایل این قبیل اقدامات را می توان عکس العمل به راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط 7 مترو از امنیت کامل برخوردار است/ توهین محکوم است

خط 7 مترو از امنیت کامل برخوردار است/ توهین محکوم است