مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 13:362017-06-25فرهنگي

«تک خوان»، اولین کار داستانی درباره روز قدس ساخته می شود


حسین شیرعلی، تهیه کننده سینما گفت: این کار داستانی کوتاه که «تک خوان» نام گذاری شده، از اوایل ماه رمضان شروع شده بود و در روزهای منتهی به روز قدس، - حسین شیرعلی، تهیه کننده سینما گفت: این کار داستانی کوتاه که تک خوان نام گذاری شده، از اوایل ماه رمضان شروع شده بود و در روزهای منتهی به روز قدس، کار تصویربرداری آن صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ حسین شیرعلی، تهیه کننده سینما از تولید یک اثر داستانی کوتاه درباره راهپیمایی روز قدس در مدرسه سینمایی عمار خبر داد.

شیرعلی درباره این اثر اظهار داشت: پیش تولید این کار داستانی کوتاه که تک خوان نام گذاری شده، از اوایل ماه مبارک رمضان شروع شده بود و در روزهای منتهی به روز قدس، کار تصویربرداری صورت گرفته است.

این تهیه کننده اضافه کرد: هنوز نمی توانیم زمان نهایی برای تدوین کار را اعلام کنیم ولی قطعا در مراحل پس تولید کار، فوت وقت نخواهیم داشت و مراحل صداگذاری و موسیقی کار بلافاصله انجام می شوند.

وی خاطرنشان کرد: از نکات جالب این فیلم کوتاه که به کارگردانی سید مهدی حسینی در حال تولید است، ضبط کار همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس است به نحوی که بخش زیادی از کار در روز قدس و مسیر راهپیمایی فیلمبرداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تک خوان»، اولین کار داستانی درباره روز قدس ساخته می شود

«تک خوان»، اولین کار داستانی درباره روز قدس ساخته می شود