مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 13:352017-06-25سياسي

مراسم وداع با ماه رمضان و جشن عید فطر در حرم رضوی برگزار می شود


معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی از برپایی جشن ویژه عید سعید فطر در حرم رضوی خبر داد.

- حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این جشن به مدت سه شب از دوشنبه 5 تیرماه تا چهارشنبه از ساعت 21 تا 23 در صحن جامع رضوی برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری مراسم وداع با ماه رمضان، خاطر نشان کرد: دعای وداع با ماه مبارک رمضان امشب ساعت 21 تا 23 در صحن جامع رضوی توسط سیدمهدی میرداماد برگزار می شود.

حسینی با بیان اینکه نماز عید فطر در حرم رضوی ساعت 7 صبح برپا می شود، افزود: نماز عید فطر فردا صبح به امامت آیت الله علم الهدی اقامه می شود و در این نماز تمام صحن های حرم رضوی مفروش خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری سخنرانی ها مختلف در رواق امام (ره) طی هفته جاری خاطرنشان کرد: سخنرانی حجت الاسلام مهدی ماندگاری با موضوع "راه های دوام توفیق در بندگی" از دوشنبه تا پنج شنبه ساعت 11:30 برگزار می شود.

حسینی به برنامه هایی که در صحن جامع رضوی برگزار می شود اشاره و بیان کرد: حجت الاسلام صادق گلزاده با موضوع "سیره و زندگانی اخلاقی امام رضا(ع)" دوشنبه تا جمعه ساعت 19:15 و حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده دوشنبه تا جمعه ساعت 21 در این صحن سخنرانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم وداع با ماه رمضان و جشن عید فطر در حرم رضوی برگزار می شود

مراسم وداع با ماه رمضان و جشن عید فطر در حرم رضوی برگزار می شود