مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 13:162017-06-25سياسي

اشرف غنی: وحدت را بیش از هر زمانی به نمایش بگذاریم


رییس جمهور افغانستان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر خطاب به ملت افغانستان گفت: وحدت خود را بیش از هر زمانی دیگر به نمایش بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، محمد اشرف غنی رییس جمهور افغانستان و رولا غنی ، بانوی اول افغانستان در پیامی ویدیویی، فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم افغانستان تبریک گفتند.

رییس جمهور افغانستان در این پیام گفت: مردم در این ماه قربانی های زیادی را دادند، اما از سوی فرصتی پیش آمد تا مشکلات جامعه خود را بیشتر درک کنیم و برای عبور از آن، به شکل جدی تلاش کنیم.

وی افزود: روزهای عید به ما امکان می دهد، تا دید و بازدیدها را افزایش دهیم و برای مشارکت در سرنوشت مشترکمان، تلاش بیشتر کنیم.

رییس جمهور افغانستان در این پیام به همدلی و همبستگی نیز تأکید کرد و گفت، تلاش نمایم تا بر شکافهای که دشمنان افغانستان درصد تعمیق آن هستند، غلبه پیدا کنیم.

وی افزود: کوشش کنیم توطئه های را که برای به زانو درآوردن مردم افغانستان جریان دارد، به ناکامی بکشانیم و وحدت خود را بیش از هرزمانی دیگر به نمایش بگذاریم.

رییس جمهور افغانستان در ادامه از نیروهای امنیتی ستایش کرد و گفت: مردم با آنها همکاری کنند و تأمین امنیت همگانی در کشور زمانی فراهم می شود که احساس مسئولیت در این زمینه به بخش از فرهنگ ما مبدل شود دادگاه عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرف غنی: وحدت را بیش از هر زمانی به نمایش بگذاریم

اشرف غنی: وحدت را بیش از هر زمانی به نمایش بگذاریم