مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 13:102017-06-25ورزشي

بانوان بدمینتون باز به یونیورسیاد می روند


رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با رییس فدراسیون بدمینتون در خصوص نحوه اعزام تیم بدمینتون دانشجویان به رقابتهای بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به منظور هماهنگی اعزام تیم بدمینتون دانشجویان به بیست و نهمین یونیورسیاد دکتر دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با دکتر پوریا رییس فدراسیون بدمینتون دیدار و گفتگو کردند.

بنا براین گزارش در این دیدار که با حضور روسای دو فدراسیون ، دکتر صفاری نایب رییس بانوان فدراسیون دانشگاهی ، دکتر مددی نایب رییس بانوان و آقای مداحی رییس کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون در محل فدراسیون بدمینتون حضور یافتند و طی جلسه ای هماهنگی های لازم در خصوص نحوه انتخاب و اعزام دانشجویان دختر به یونیورسیاد دانشگاهی که در شهریورماه 96 در چین تایپه برگزار می گردد ، صورت گرفت.

دکتر دهخدا در این جلسه ضمن تشکر از برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون ، اعلام نمودند اعزام دختران برای اولین بار صورت میگیرد و امسال در نظر گرفته شده است که در قسمت دختران دو نفر به مسابقات دانشجویان اعزام گردند.

رییس فدراسیون بدمینتون از دکتر دهخدا جهت حضورشان در فدراسیون بدمینتون و اعزام دانشجویان دختر برای اولین بار به مسابقات دانشجویان تشکر و قدردانی نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان بدمینتون باز به یونیورسیاد می روند

بانوان بدمینتون باز به یونیورسیاد می روند