مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 09:402017-06-25ورزشي

ورزش های هیجانی و ماجراجویانه از عالی ترین پتانسیل های ورزشی و گردشگری اردبیل است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: یکی از عالی ترین پتانسیل های استان اردبیل ورزش های هیجانی و ماجراجویانه است.

- ورزش های هیجانی و ماجراجویانه از عالی ترین پتانسیل های ورزشی و گردشگری اردبیل است مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: یکی از عالی ترین پتانسیل های استان اردبیل ورزش های هیجانی و ماجراجویانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریم حاجی زاده در جمع اساتید دانشگاه های اردبیل با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان، بازارسازی را وظیفه اصلی دولت ها عنوان کرد و گفت: بازارسازی دارای هزینه های سنگین و نیازمند فعالیت های حرفه ای است.

وی توسعه صنعت گردشگری را برنامه دولت دانست و افزود: یکی از عالی ترین پتانسیل های استان ورزش های هیجانی و ماجراجویانه است.

حاجی زاده با بیان اینکه جریان رویدادسازی ورزش با میزبانی مسابقات آسیایی والیبال در استان نهادینه شد، تصریح کرد: استان اردبیل عالی ترین قابلیت را از نظر جغرافیای طبیعی برای بازی گلف دارد که می توان از این قابلیت به نحو احسن استفاده کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه گردشگری دامنه های بسیار متنوعی دارد، گفت: افرادی که می توانند در شرایط کشور ما به ایران سفر کنند، اکثرا در زمینه فرهنگی بوده و در رنج سنی بالای 40 سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش های هیجانی و ماجراجویانه از عالی ترین پتانسیل های ورزشی و گردشگری اردبیل است

ورزش های هیجانی و ماجراجویانه از عالی ترین پتانسیل های ورزشی و گردشگری اردبیل است