مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 09:102017-06-25سياسي

خاتمی: عملیات موشکی سپاه کوچکترین اقدامی بود که همه حساب کار دست شان آمد


امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری در جلسه اخوت ومراسم تجلیل از حافظان نظم و امنیت انتخابات فرماندهی انتظامی استان گفت: - نیروهای انتظامی شایسته هرگونه دعا وتجلیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم تجلیل از حافظان نظم و امنیت انتخابات در شرق استان تهران که با حضور سردار "ناظری" فرمانده استان و کارکنان انتظامی و فرماندهان ارشد سپاه شرق تهران و آیت الله محمودی، امام جمعه ورامین برگزار شد، بیان داشت: نیروهای مسلح بازوان پرتوان امنیت کشور و این ملت هستند.

آیت الله خاتمی ضمن تشکر از آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین و سردار ناظری بیان داشت: سلام و درود خداوند به تمام حافظان امنیت که اقدامات آنها برای تامین و حفظ نظم و امنیت کشور، ستودنی است.

امام جمعه موقت تهران افزود: از افتخارات این طلبه ناچیز ارتباط صمیمی با ارتش، سپاه، نیرو های انتظامی و بسیج است که بعضی ها از دور توصیف می کنند اما بنده از نزدیک، این توفیق را خدمت آنان دارم.

وی با بیان اینکه به لطف خدا نیروهای مسلح ما در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطر نشان کرد: اخوت و برادری در بین تمامی نیروهای مسلح موج می زند که این امر بسیار ستودنی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاتمی: عملیات موشکی سپاه کوچکترین اقدامی بود که همه حساب کار دست شان آمد

خاتمی: عملیات موشکی سپاه کوچکترین اقدامی بود که همه حساب کار دست شان آمد