مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 08:102017-06-25اقتصادي

هیچ دستگاهی بدون هماهنگی، حق قطع خدمات خود به واحدهای تولیدی را ندارد


هیچ دستگاه اجرایی و خدمات رسان در سطح استان بدون هماهنگی با استانداری حق قطع خدمات به واحدهای تولیدی و همچنین شهروندان را نداشته و در صورت مشاهده با آنان در هر مسئولیتی که باشند برخورد خواهد شد.

- استاندار قزوین گفت: هیچ دستگاه اجرایی و خدمات رسان در سطح استان بدون هماهنگی با استانداری حق قطع خدمات به واحدهای تولیدی و همچنین شهروندان را نداشته و در صورت مشاهده با آنان در هر مسئولیتی که باشند برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون همتی در نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان قبل از هر اقدامی باید علت قطع خدمات را به معاونت اقتصادی گزارش داده و پس ازآن دستورهای لازم صادر می شود در غیر این صورت با مدیران خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

وی با تقدیر از حضور 2 نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در این نشست، یادآور شد: به طور یقین فرمانداران و مدیران دستگاه ها باید از ظرفیت نمایندگان حاضر استان در مجلس شورای اسلامی نهایت بهره را ببرند و از طرفی همه دستگاه ها باید در صورت ارسال نامه از سوی نمایندگان کمتر از یک هفته پاسخگوی آن ها باشند.

استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با اظهار نارضایتی از حرکت ناشایست عده اندکی از راهپیمایان روز قدس در تهران نسبت به حاشیه سازی برای ریاست جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دستگاهی بدون هماهنگی، حق قطع خدمات خود به واحدهای تولیدی را ندارد

هیچ دستگاهی بدون هماهنگی، حق قطع خدمات خود به واحدهای تولیدی را ندارد