مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 07:552017-06-25حوادث

کشف بیش از 38 هزار عدد قرص غیر مجاز در زاهدان


فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از اجرای طرح های تشدید اقدامات انتظامی در خردادماه و کشف 180 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی عارف نژاد درتشریح جزییات این خبر گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای برقراری نظم و امنیت و افزایش احساس امنیت در میان شهروندان اقدام به تشدید اقدامات انتظامی در سطح شهرستان کردند.

وی افزود: مأموران در این مدت موفق به کشف بیش از یک تن و400 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند که آمارها نشانگر افزایش دو برابری کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 180هزار لیتر انواع فرآورده های سوختی قاچاق خاطرنشان کرد: این کشفیات با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی نسبت به خرداد ماه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

عارف نژاد درادامه تلاش برای کاهش وقوع انواع سرقت ها اشاره کرد و گفت: وقوع سرقت مغازه 44 درصد، سرقت اتومبیل 60 درصد و سرقت موتورسیکلت نیز 20 درصد کاهش داشته ایم که این نشانگر موفقیت اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: کشف بیش از 38 هزار عدد قرص غیر مجاز و دستگیری 170نفر قاچاقچی کالا از دستاوردهای دیگر این طرح است که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 38 هزار عدد قرص غیر مجاز در زاهدان

کشف بیش از 38 هزار عدد قرص غیر مجاز در زاهدان