مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 04:252017-06-25سياسي

توضیحات رییس دانشکده ارتباطات علامه درباره یک کمپین اعتراضی


در پی اعتراض دانشجویان دانشکده ارتباطات علامه در خصوص برخی موارد آموزشی، رییس این دانشکده با اشاره به موارد اعتراضی دانشجویان گفت: هیچ کدام از ادعاهای این دانشجویان مستند و منطقی نیست و اگر هر دانشجویی درخصوص ادعای خود مدرکی دارد آن را به دانشگاه ارائه دهد.

- محمدمهدی فرقانی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین دانشکده علوم ارتباطات از نقد و نظر دانشجویان و حساسیت آنها درخصوص مسائل درسی و کیفیت آموزش استقبال می کنند و در صورتی که این دیدگاه ها منطقی، علمی و عقلانی باشد، از آنها استقبال کرده و در برنامه ریزی های خود به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: انتظار ما از دانشجویان بخصوص دانشجویان رشته ارتباطات با گرایش های روزنامه نگاری و روابط عمومی این است که در اظهارنظرها و قضاوت های خود دقیق، منطقی و درست عمل کنند چراکه آنها با گفتمان رسانه ای آشنا هستند و باید ارتباط منطقی را سرلوحه خود قرار بدهند.

بنابراین هیچ یک از موارد ادعایی دانشجویان درخصوص دانشکده ارتباطات که در این زمینه کمپینی نیز تشکیل داده اند، به معنای واقعی صحت ندارد و دانشجویان اگر سند یا مدارکی برای هر یک از موارد ادعایی خود دارند ارائه بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس دانشکده ارتباطات علامه درباره یک کمپین اعتراضی

توضیحات رییس دانشکده ارتباطات علامه درباره یک کمپین اعتراضی