مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 01:062017-06-24بين الملل

موشک های سپاه به کنفرانس امنیتی هرتزلیا اصابت کرد +عکس


گلعاد گفت که نباید موشک های ایران بر ضد دیرالزور سوریه را کم اهمیت دانست، این موشک ها به دنبال تبیین این واقعیت است که تهران به سیاست بزرگ شدن خود ادامه می دهد و اسراییل هدف اصلی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، تهدید ایران و حزب الله لبنان و ائتلاف های عربی- اسراییلی مهم ترین محورهای سخنرانی های انجام شده در هفدهمین کنفرانس امنیتی هرتزلیا بود.

یکی از مهم ترین محورهایی که در جریان این نشست مورد اشاره قرار گرفت، این بود که رژیم صهیونیستی به تنهایی و بدون کمک گرفتن از ائتلاف عربی به رهبری آمریکا در برابر تهدیداتی که محور مقاومت فرآروی این رژیم قرار داده، ناتوان است.

هفدهمین نشست امنیتی هرتزلیا امسال با حضور 180 شخصیت سیاسی نظامی و امنیتی و شخصیت های آکادمیک و رسانه ای از داخل و خارج از سرزمین های اشغالی برگزار شد.

این نشست از روز 20 ماه جاری میلادی آغاز و سه روز ادامه پیدا کرد.

گادی آیزنکوت رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اولین روز از برگزاری کنفرانس هرتزلیا به موضوع همکاری میان رژیم صهیونیستی و دولت های عربی پرداخت و تأکید کرد این همکاری در آشکار و پنهان در حال عمیق تر شدن است.

آیزنکوت با تأکید بر اینکه شلیک موشک های بالستیک ایران به شرق سوریه سیگنال های خطرناکی دارد ، خواستار توقف توسعه صنایع نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک های سپاه به کنفرانس امنیتی هرتزلیا اصابت کرد +عکس

موشک های سپاه به کنفرانس امنیتی هرتزلیا اصابت کرد +عکس