مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1396 ساعت 01:052017-06-24فرهنگي

«تمرکز تئاتر در تهران وحشتناک است»


پیام دهکردی از افتتاح یک موسسه فرهنگی هنری در لاهیجان (گیلان) خبر داد و گفت: «امید پیام دهکردی» یک موسسه فرهنگی هنری و آموزشگاه آزاد تئاتر است که ان شاءالله در عید سعید فطر در لاهیجان افتتاح می شود.

- پیام دهکردی همزمان با افتتاح موسسه هنری در گیلان مطرح کرد: تمرکز تئاتر در تهران وحشتناک است پیام دهکردی از افتتاح یک موسسه فرهنگی هنری در لاهیجان (گیلان) خبر داد و گفت: امید پیام دهکردی یک موسسه فرهنگی هنری و آموزشگاه آزاد تئاتر است که ان شاءالله در عید سعید فطر در لاهیجان افتتاح می شود.

این بازیگر در گفت وگو با ایسنا درباره ی هدف و علت بازگشایی این موسسه فرهنگی و هنری بیان کرد: آموزش، کاری است که من سال های سال انجام داده ام و همیشه دغدغه ام این بود که هم کارهای آموزشی و هم فرهنگی را پیگیری کنم.

دهکردی درباره ی تفاوت آموزشگاه اش با دیگر موسسات آموزشی گفت: ما دغدغه هویت داریم و کوشش می کنیم که از همه جهات یک موسسه متفاوت باشیم.

این اولین موسسه در شرق استان گیلان است و از نظر ظاهری گرفته تا نوع محتوای آموزشی متفاوت است.

همچنین بنا را بر این دارم که بتوانم همگرایی زیادی با هنرمندان، اصحاب فرهنگ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، شورای شهر و نهادهای اجتماعی داشته باشم تا بسیاری از معضلاتی را که در حوزه فرهنگ داریم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تمرکز تئاتر در تهران وحشتناک است»

«تمرکز تئاتر در تهران وحشتناک است»