مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 16:302017-06-24اقتصادي

آغاز پرداخت وجه گندم خریداری شده از کشاورزان گلستانی


قائم مقام سازمان جهادکشاورزی گلستان از آغاز پرداخت وجه گندم خرید تضمینی شده در استان خبر داد و گفت: تاکنون 183 میلیارد تومان از طلب گندمکاران گلستانی پرداخت شده است.

- حسین کاویانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از آغاز زمان خرید تضمینی گندم تا پایان روز گذشته جمعه 2 تیر ماه، یک میلیون و 20 هزار تن گندم به ارزش 1330 میلیارد تومان به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت بین یک میلیون و 200 هزار تن تا یک میلیون و 250 هزار تن گندم در استان تولید شود.

کاویانی با بیان اینکه بخشی از گندم تولید شده در گلستان به صورت خود مصرفی و بذری است، تصریح کرد: گندم استان گلستان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و بخشی از گندم گلستان به استانهای دیگر کشور صادر می شود.

قائم مقام سازمان جهادکشاورزی گلستان با اشاره به اینکه تاکنون 183 میلیارد تومان از این مقدار به کشاورزان پرداخت شده است، گفت: پرداخت وجه از طریق بانک کشاورزی و با اولویت زمان تحویل محصول انجام می شود.

پرداخت وجه محصول گندم کشاورزان در یک مرحله بوده و به صورت دو یا چند مرحله ای صورت نمی گیرد.

وی عنوان کرد: کار برداشت گندم در شهرستان های شمالی استان تقریبا به پایان رسیده است اما در شهرستان های جنوبی و مناطق بالا دست همچنان برداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت وجه گندم خریداری شده از کشاورزان گلستانی

آغاز پرداخت وجه گندم خریداری شده از کشاورزان گلستانی