مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 15:052017-06-24سياسي

ایران هراسی موتور محرک فروش سلاح در خاورمیانه است


 ایران هراسی به عنوان موتور محرک فروش سلاح های پیشرفته نظامی در منطقه خاورمیانه مطرح است که در سفر اخیر ترامپ به عربستان این امر دیده شد.

- نماینده بابل در مجلس گفت: ایران هراسی به عنوان موتور محرک فروش سلاح های پیشرفته نظامی در منطقه خاورمیانه مطرح است که در سفر اخیر ترامپ به عربستان این امر دیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نجفی با اشاره به اینکه مردم ایران همانند سال های گذشته با حضور در راهپیمایی همبستگی خود را با مردم مظلوم جهان به ویژه سرزمین های اشغالی و فلسطین اعلام کردند، خاطرنشان کرد: این موضوع علاوه براینکه یک مسئله سیاسی و امنیتی به شمار می رود، با وجدان های همه انسان ها در سراسر جهان به ویژه انسان های آزاده و آزادیخواه نیز پیوند خورده است.

نجفی افزود: امروز در این منطقه در هر مشکل و اختلافی نقش رژیم صهیونیستی پررنگ و بخش قابل توجهی از مشکلات ناشی از همین اختلاف افکنی های رژیم صهیونیستی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست های خاورمیانه ای آمریکا گفت: آمریکا سیاست خاورمیانه ای را در طول سال های گذشته بر سه اصل حمایت از رژیم صهیونیستی و تامین امنیت این رژیم اشغالگر، دامن زدن به فرقه گرایی و اختلاف افکنی در منطقه و ایجاد حفظ کانون های بحران در به ویژه منطقه استراتژیک خاورمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران هراسی موتور محرک فروش سلاح در خاورمیانه است

ایران هراسی موتور محرک فروش سلاح در خاورمیانه است