مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 14:302017-06-24بين الملل

کمال خرازی: غرب در برابر تروریسم با منشا وهابیت مسامحه نکند


رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: جهانی شدن موجب ظهور افراط گرایی و مشکلات امنیتی برخی در جوامع و عقب ماندگی اقتصادی و رشد ملی گرایی و افراطی گرایی برای قدرت های اقتصادی از جمله آمریکا را به دنبال داشته است.

- در مجمع جهانی"امنیت بین المللی و روند ضد جهانی شدن" کمال خرازی: غرب در برابر تروریسم با منشا وهابیت مسامحه نکند رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: جهانی شدن موجب ظهور افراط گرایی و مشکلات امنیتی برخی در جوامع و عقب ماندگی اقتصادی و رشد ملی گرایی و افراطی گرایی برای قدرت های اقتصادی از جمله آمریکا را به دنبال داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی در مجمع صلح جهانی در پکن در موضوع "امنیت بین المللی و روند ضد جهانی شدن" به ارائه سخنرانی پرداخت و گفت: مایلم به عنوان مقدمه به سه پدیده تأثیرگذار بر امنیت بین المللی در دهه­ های پس از جنگ جهانی دوم اشاره کنم.

مورد اول استقلال کشورهای مستعمره و روی کار آمدن دولت های دیکتاتوری در این سرزمین ها که از حمایت غرب برخوردار بودند، است.

علاوه بر آن تقسیم کشورهای بزرگ به کشورهای کوچک­ تر با مرزهای ساختگی، انسان های بسیاری را از موطن اصلی خود آواره و از تاریخ، فرهنگ و هویت اصلی خود جدا ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمال خرازی: غرب در برابر تروریسم با منشا وهابیت مسامحه نکند

کمال خرازی: غرب در برابر تروریسم با منشا وهابیت مسامحه نکند