مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 13:262017-06-24اقتصادي

ماجرای خامه هایی با دو تاریخ انقضاء چه بود؟


یک مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی موضوع تاریخ انقضاء خامه های یک شرکت لبنی دولتی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، علی اصغر اسماعیل زاده اظهار داشت: کمی پیشتر شرکتی لبنیاتی با ارسال نامه ای به معاونت غذا و داروی مشهد درخواست اجازه افزایش دو ماهه تاریخ انقضای خامه های تولید شده را که روی پاکت خامه استریل که در انبارهای کارخانه موجود بود 6ماهه درج شده و تاریخ مصرف آنها هنوز به پایان نرسیده بود را مطرح کرد.

وی ادامه داد: پس از مطرح شدن موضوع در کمیته فنی قانونی دانشگاه مقرر شد پس از بازدید کارشناسان از انبارهای شرکت و محل نگهداری کالای مذکور و ارزیابی آزمایشگاهی و بشرط سلامت فراورده با در خواست شرکت مذکور موافقت به عمل آید.

اسماعیل زاده اظهار داشت: اهل فن و متخصصان این حوزه می دانند که با توجه به شرایط نگهداری در زنجیره سرد می توان تاریخ مصرف خامه استریل را تا 8 ماه در نظر گرفت و طبیعی است که در مورد فوق نیز امکان اضافه کردن دو ماه دیگر عملاً وجود داشت.

وی افزود: پس از انجام آزمایشات، و اطمینان از عدم مطابقت ها و رویت محصول خارج نشده سردخانه به کارخانه مذکور اجازه داده شد با همان تاریخ تولید قبلی و اضافه کردن دو ماه به تاریخ انقضای قبلی، تاریخ جدید را روی پاکت خامه ها درج کند و البته شرط هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خامه هایی با دو تاریخ انقضاء چه بود؟

ماجرای خامه هایی با دو تاریخ انقضاء چه بود؟