مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 13:252017-06-24سياسي

صادرات قمه و شمشیرهای زینتی آسان شد


مدیرکل دفتر صادرات و بازرگانی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور اظهار کرد: با رفع ستاره دار بودن صادرات قمه و شمشیرهای زینتی، روند صادرات این اقلام صنایع دستی استان زنجان تسهیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، پویا محمودیان - مدیرکل دفتر صادرات معاونت صنایع دستی کشور - گفت: خوشبختانه در جلسه کمیته فنی کمیسیون اقتصاد با حضور علی نصیری اقدم - دبیر کمیسیون اقتصاد دفتر هیئت دولت - نماینده معاونت صنایع دستی پیشنهادها و دفاعیات خود را در جهت رفع ستاره دار بودن صادرات قمه و شمشیر تزیینی ارائه کرد و خوشبختانه با موافقت اعضای کمیسیون به تصویب اولیه رسید.

او ادامه داد: با توجه به این که کشور عراق بازار مناسب و مطلوبی برای یکی از محصولات تولیدشده در استان زنجان (قمه و شمشیرتزیینی) است، در حال حاضر صادرات اقلام یادشده به دلیل کد تعرفه ستاره دار، نیازمند گرفتن مجوز از وزارت دفاع هستند و این موضوع در مقررات صادرات و واردات، بسیاری از صادرکنندگان این محصولات را با مشکل مواجه کرده بود.

وی با اشاره به پیگیری های مکرر معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در این باره، اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت هنرمندان و صنعتگران این حوزه و لزوم ادامه یافتن تولید و فروش این اقلام از صنایع دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات قمه و شمشیرهای زینتی آسان شد

صادرات قمه و شمشیرهای زینتی آسان شد