مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 13:252017-06-24سياسي

میل به ترک اعتیاد در چهارمحال و بختیاری بالا است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه میل به ترک اعتیاد در چهارمحال و بختیاری بالا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید قدیر مرتضوی سوم تیرماه در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره اینکه میل به ترک اعتیاد در معتادان استان زیاد است، اظهار کرد: در زمینه ترک اعتیاد، تمرکز استان بر ماندگاری ترک است.

وی به ضرورت فرهنگ سازی در زمینه مصرف مواد مخدر و آثار سوء آن تأکید کرد و گفت: اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی جدی شناخته شده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه نگاه به اعتیاد، نگاه آسیب اجتماعی است، تصریح کرد: حوزه اعتیاد یکی از آسیب اجتماعی کشور است که بر دیگر آسیب های اجتماعی تاثیر می گذارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مبارزه با مواد مخدر در جامعه، علاوه بر تلاش مسئولان به عزم ملی و همگانی نیاز دارد.

مرتضوی به ظرفیت سازمان های مردم نهاد در امر مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: لازم است از این ظرفیت در راستای آگاه سازی جامعه هدف استفاده کرد.

وی افزود: در حال حاضر 53 مرکز درمان اعتیاد تحت نظارت علوم پزشکی و بهزیستی در حال فعالیت هستند که از این تعداد سه مرکز دولتی و مابقی خصوصی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میل به ترک اعتیاد در چهارمحال و بختیاری بالا است

میل به ترک اعتیاد در چهارمحال و بختیاری بالا است