مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 13:102017-06-24سياسي

شناسایی 130 کارمند و مدیر متخلف در یزد


بازرس کل سازمان بازرسی استان یزد با اشاره به وضعیت مطلوب استان یزد از نظر سلامت مدیران دستگاه ها، گفت: در سال گذشته مجموعاً 130 نفر کارمند متخلف شناسایی و 16 نفر به عنوان مجرمان جرائم کیفری به دادسرا معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین اکبر طالبی چاهوکی در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: حضور گسترده مردمی در این همایش سیاسی و عبادی نشان دهنده شعور و بصیرت مردم ایران و استان یزد بوده است.

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه، افزود: ارزش ها، اهداف و ویژگی های شهدای انقلاب باید بیش از پیش به نسل جدید معرفی شوند.

طالبی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضاییه، گفت: پرسنل دستگاه قضایی پاسداران ارزش های انسانی و حق مردم در حوزه های مختلف هستند.

بازرس کل استان یزد با بیان این که پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار جدی دستگاه قضایی قرار گرفته است، تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی بازوی توانمندی برای دستگاه قضایی است که با عنوان ضابطین قضایی قوه قضاییه را در رسیدگی به اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 130 کارمند و مدیر متخلف در یزد

شناسایی 130 کارمند و مدیر متخلف در یزد