مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 13:102017-06-24سياسي

بیانیه حزب اراده ملت در اعلام انزجار از اهانت به رییس جمهوری در روز قدس


حزب اراده ملت ایران در بیانیه ای از اهانت به رییس جمهوری در روز قدس انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل بیانیه حزب اراده ملت ایران به شرح زیر است: روز قدس همواره نماد وحدت ملی نظام جمهوری اسلامی در برابر مستکبرین جهان و نمایش زیبای اتحاد مسلمانان در دفاع از مظلومیت فلسطین و ایستادگی ‏در ‏برابر اسراییل است.

اما متاسفانه امسال شاهد آن بودیم که عده ای قلیل با زیر پا گذاشتن قانون اساسی کشور و به سخره گرفتن وحدت ملت با سردادن شعارهایی علیه رییس جمهور منتخب ملت صحنه ای را خلق کردند که موجب خشنودی بدخواهان ایران اسلامی قرار گیرد .

این اقدام گروهی انقلابی نما در مراسم روز جهانی قدس امسال، در هتاکی به ‏‏ جناب آقای دکتر روحانی نه تنها انزجار آور بلکه موجب تضعیف وحدت و انسجام ملی در منظر افکار عمومی جهانی است و بیانگر آن است عده ای قلیل با روش هایی نخ نما شده در صددند تا اثبات کنند که منفعت گروهی شان را فدای منافع ملی می کنند .

جای تاسف است جریان هایی که به قول خودشان به دنبال دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی هستند هیچ گاه حاضر به پذیرش رای اکثریت مردم نیستند ، و این را به ذهن متبادر می کند که جریانی خاص و عده ای قلیل به دنبال تکرار تاریخ هستند تا دموکراسی را قربانی کنند ولی غافل از آنند که اکنون ملت ایران آگاهانه در صحنه حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب اراده ملت در اعلام انزجار از اهانت به رییس جمهوری در روز قدس

بیانیه حزب اراده ملت در اعلام انزجار از اهانت به رییس جمهوری در روز قدس