مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 12:302017-06-24حوادث

امدادرسانی در ارتفاعات یخچال همدان


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از نجات یک مصدوم توسط تیم واکنش سریع در ارتفاعات یخچال همدان خبر داد.

- حمید عرفی یگانه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته با اعلام گزارش حادثه ای مبنی بر مصدومیت یک کوهنورد در منطقه یخچال همدان، پناهگاه ایزدی، تیم واکنش سریع همدان با بالگرد به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این تیم پس از رسیدن به پناهگاه کسی را نیافته است، افزود: طی تماس تلفنی با 112 مشخص شده که همراهان مصدوم، او را که از درد شدید کلیه رنج می برده، به سمت پایین دره منتقل کرده اند و با توجه به نبود محل مناسب فرود، بالگرد در منطقه خانه ییلاقی ها واقع در ابتدای دره فرود آمده و تیم به صورت زمینی به سمت مصدوم حرکت کرده و پس از حدود یک ساعت از طریق حمل زمینی مصدوم را به بالگرد و پس از آن به بیمارستان منتقل کرده اند.

وی ادامه داد: از ساعاتی قبل از اعزام تیم هلال احمر، بالگرد اورژانس در منطقه گشت زنی کرده بود و به علت عدم آشنایی با منطقه و تخصصی بودن کار جستجو و نجات در کوهستان موفق به پیدا کردن مصدوم نشده بودند و پس از عدم موفقیت در ساعت حدودا 15 کار را به هلال احمر ارجاع داده اند.

عرفی یگانه با بیان اینکه این چندمین بار است که پرسنل اورژانس با وجود اینکه تخصصی در حیطه امداد و نجات کوهستان ندارند، در اینگونه عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی در ارتفاعات یخچال همدان

امدادرسانی در ارتفاعات یخچال همدان