مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 12:252017-06-24فرهنگي

نمایش عکس استادان موسیقی ایران در 25 استان


مجموعه عکس ها و اسناد اساتید موسیقی ایران از 10 تیرماه در 25 استان کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، فروغ بهمن پور - روزنامه نگار و پژوهشگر موسیقی ایرانی - که این مجموعه را جمع آوری کرده است، درباره دلیل این کار، گفت: جمع‏ آوری این عکس‏ ها و اسناد صرفا به دلیل علاقه ی شخصی به موسیقی ایرانی و از سال ها قبل انجام شده و به نیت تبدیل به یک مجموعه یا چاپ کتاب نبوده است.

او توضیح داد: این عکس‏ ها طی پیگیری‏ های مستمر در سال‏ های گذشته و آشنایی و ارتباط با اساتید بزرگی مانند کسایی، تجویدی، یاحقی، جلیل شهناز و دیگران گردآوری شده و اکنون با حمایت مدیرعامل انجمن موسیقی ایران - بهرام جمالی - و شعب استانی این انجمن قرار شده است که این آثار برای استفاده و آشنایی عموم در 25 استان کشور به طور همزمان به نمایش گذاشته شود.

وی اظهار کرد: متأسفانه بیش‏تر این اساتید از دنیا رفته اند؛ اما همچنان با خانواده های شان در ارتباط هستم و به واسطه اعتمادی که به من دارند، به محض این که چیزی در آرشیو پدران شان پیدا کنند، در اختیارم قرار می دهند، ولو خارج از کشور باشند.

بهمن پور درباره چگونگی شکل گیری این مجموعه و همکاری اش با نشریات مختلف، بیان کرد: خود من هیچ گاه فکر نمی کردم روزی این عکس ها و اسناد تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش عکس استادان موسیقی ایران در 25 استان

نمایش عکس استادان موسیقی ایران در 25 استان