مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 12:162017-06-24دانش

نارضایتی 85 درصدی دانشجویان از خدمات سلف و سرویس دانشگاه


بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان در نامه ای به ریاست دانشگاه با اشاره به نارضایتی 85 درصدی دانشجویان از خدمات سلف و سرویس دانشگاه، خواستار اصلاح وضع موجود شد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان در نامه ای به ریاست دانشگاه با اشاره به نارضایتی 85 درصدی دانشجویان از خدمات سلف و سرویس دانشگاه، خواستار اصلاح وضع موجود شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: من بارها گفته ام؛ از آن روزی باید ترسید که جوان ما، دانشجوی ما در دانشگاه انگیزه طرح مسئله، طرح سوال، طرح درخواست نداشته باشد.

همه همت ما باید این باشد که این روحیه مطالبه، خواستن و مدعا داشتن در زمینه های گوناگون را در نسل جوان کشورمان- به خصوص جوان علمی- گسترش بدهیم.

جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند که این مطالبه سودمند است، ثمربخش است؛ و تشویق بشود بر این مطالبه و باید احساس کند که او فقط مسئولیتش طرح سوال و پرتاب کردن یک شعار نیست، که بگوید خوب، ما کار خودمان را کردیم، نه پیگیری کردن، مطالعه کردن، درباره مسئله اندیشیدن، آن را پخته کردن، راه کار اجرایی را برای آن جستجو کردن، برای طرحش با مراکز دست اندرکار و مجری تلاش کردن و فعالیت کردن و بالاخره خود وارد میدان کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی 85 درصدی دانشجویان از خدمات سلف و سرویس دانشگاه

نارضایتی 85 درصدی دانشجویان از خدمات سلف و سرویس دانشگاه