مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 12:012017-06-24اقتصادي

با حضور رییس جمهور تلویزیون تعاملی و آموزش الکترونیکی اصناف کشور رونمایی شد


بزرگترین سامانه تلویزیون تعاملی و سامانه آموزش الکترونیکی اصناف کشور با همکاری و سرمایه گذاری 450 میلیارد ریالی همراه اول و هلدینگ توسعه اعتماد مبین توسط رییس جمهور رونمایی شد.

- تلویزیون تعاملی و آموزش الکترونیکی اصناف کشور رونمایی شد بزرگترین سامانه تلویزیون تعاملی و سامانه آموزش الکترونیکی اصناف کشور با همکاری و سرمایه گذاری 450 میلیارد ریالی همراه اول و هلدینگ توسعه اعتماد مبین توسط رییس جمهور رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اعلام کرد: حسن روحانی پنجشنبه شب در ضیافت افطار با فعالان اقتصادی در روز ملی اصناف، از بزرگترین سامانه اطلاع رسانی اصناف و تلویزیون اینترنتی تابان و پرتال آموزش الکترونیکی اصناف سامان رونمایی کرد.

این سامانه با همکاری و سرمایه گذاری 450 میلیارد ریالی همراه اول و هلدینگ توسعه اعتماد مبین بر بستر شرکت پردیس هوشمند آسمان با هدف ساماندهی امر آموزش و اطلاع رسانی در جامعه صنفی و ارتقای سطح علمی و مهارتی شاغلان در واحدهای صنفی و خانواده ایشان و با توجه به ضرورت ارتباط دائم تشکل های صنفی با متصدیان واحدهای صنفی و اطلاع رسانی و دسترسی آحاد جامعه به محتوای صوتی و تصویری مرتبط با حوزه اصناف راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور رییس جمهور تلویزیون تعاملی و آموزش الکترونیکی اصناف کشور رونمایی شد

با حضور رییس جمهور تلویزیون تعاملی و آموزش الکترونیکی اصناف کشور رونمایی شد