مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 08:402017-06-24اقتصادي

رفع تصرف بیش از 42 هزار مترمربع از اراضی چهارمحال و بختیاری


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، 42 هزار و 107 متر مربع از اراضی تصرف شده متعلق به این اداره کل، - رفع تصرف شده است.

قاسم قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به وجود 24 هزار هکتار زمین دولتی متعلق به اداره کل راه و شهرسازی در حریم و محدوده شهرهای استان، اظهار کرد: برای 16 هزار هکتار از این زمین ها سند مالکیت از سازمان ثبت اسناد و املاک اخذ شده است.

وی افزود: حدود سه هزار هکتار از زمین های متعلق به این نهاد نیز در آستانه صدور سند هستند و پنج هزار هکتار هم در دست تغییر و تحول نمایندگی دولت از اداره کل منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی می باشند.

قاسمی تصریح کرد: از سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، 42 هزار و 107 متر مربع از اراضی تصرف شده متعلق به این ارگان، رفع تصرف شده است که ارزش آن ها معادل 302 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: اکثر اراضی رفع تصرف شده در حریم و محدوده شهرهای استان اعم از فارسان، بروجن، لردگان، سفید دشت، فرادنبه، جونقان و سامان بوده است.

قاسمی بیان کرد: در خصوص 176 مورد از اراضی تصرف شده متعلق به اداره کل راه و شهرسازی، حکم قضایی صادر شده است و این احکام در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 42 هزار مترمربع از اراضی چهارمحال و بختیاری

رفع تصرف بیش از 42 هزار مترمربع از اراضی چهارمحال و بختیاری