مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 08:262017-06-24دانش

راهیابی 12 نفر از دانشجویان دانشگاه محقق به مرحله نهایی المپیاد علمی کشور


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی از راهیابی 12 نفر از دانشجویان این دانشگاه به مرحله نهایی المپیاد علمی کشور خبر داد و گفت: - مرحله کشوری این المپیاد تیرماه سالجاری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی ابراهیمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی از راهیابی 12 نفر از دانشجویان این دانشگاه به مرحله نهایی المپیاد علمی کشور خبر داد و گفت: این رویداد در حالی انجام گرفت که در دوره قبلی المپیاد دانشگاه محقق تنها چهار نماینده داشت.

وی تصریح کرد: الهام زمانی در رشته ادبیات و زبان فارسی، رضا منافی در رشته شیمی، حسین معصومی در رشته فیزیک، گلمحمد وقاری نیارق و عذرا پورنساج هیر در رشته ریاضی، محسن زارع گلمغانی و منصور عابدی درآباد و پریسا سمیعی در رشته مهندسی عمران، مریم آقایی و شیرین عادل در رشته علوم جغرافیایی و فاطمه حسنی و زهرا حسی در رشته علوم زمین دوازده دانشجوی راه یافته به مرحله کشوری المپیاد هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت:مرحله کشوری المپیاد تیرماه سالجاری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 12 نفر از دانشجویان دانشگاه محقق به مرحله نهایی المپیاد علمی کشور

راهیابی 12 نفر از دانشجویان دانشگاه محقق به مرحله نهایی المپیاد علمی کشور