مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 07:202017-06-24دانش

راه یابی 25 دانشجوی دانشگاه شهیدچمران به نیمه نهایی المپیاد علمی کشور


مدیر دفتر شناسایی، حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به راه یابی 25 دانشجوی این دانشگاه به مرحله نیمه نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور، - گفت: امسال شرکت در مرحله مقدماتی المپیاد علمی دانشجویی در دانشگاه را برای تمام دانشجویان آزاد گذاشتیم تا دانشجویان با هر رتبه و معدلی شانس رقابت را داشته باشند.

دکتر محمدرضا سیاه پوش در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه شهید چمران اهواز در قطب پنج کشور شامل استان های اصفهان، مرکزی، قم، و .

قرار می گیرد، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه امسال در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی در 18 رشته با دانشگاه های این استان ها رقابت می کنند.

وی افزود: با تدابیری که امسال اندیشیده شد و برگزاری المپیاد مقدماتی علمی دانشجویی که اولین دوره این المپیاد در دانشگاه بود، توانستیم دانشجویان را با آمادگی بسیار بالاتری به مرحله نیمه نهایی المپیاد معرفی کنیم و با همکاری گروه های علمی، اعضای هیأت علمی و .

دانشگاه شهید چمران موفق شد بین تمام دانشگاه های قطب کشور، بالاترین تعداد برگزیدگان را برای مرحله نیمه نهایی معرفی کند.

مدیر دفتر شناسایی، حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه امسال از بین 80 دانشجوی برگزیده مرحله ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 25 دانشجوی دانشگاه شهیدچمران به نیمه نهایی المپیاد علمی کشور

راه یابی 25 دانشجوی دانشگاه شهیدچمران به نیمه نهایی المپیاد علمی کشور