مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 03:512017-06-24ورزشي

شیرین کمالی واقعیت های زندگی اجتماعی در قاب ماه عسل


اعتبار و جذابیت ماه عسل برخلاف سایر برنامه های گفتگومحور موفق چون خندوانه، دورهمی و برنامه نود، نه از شخصیت و موقعیت میهمانان برنامه، که در موضوعات و سوژه هایی است که از نوع اعمال زیرپوست شهری اند.

- ماه عسل برنامه ای گفتگومحور است که از سال 1386 تاکنون مهمان سفره های افطار روزده داران بوده است؛ برنامه ای با اجرای احسان علیخانی که البته در طی این سال ها پخته تر شده و مجری بیش از همیشه در پلاتوها سعی کرده پرگویی نکند و بیشتر از آنکه مجری باشد، برای سوژه، شنونده و برای بچه های پشت صحنه، کارگردان باشد.

اعتبار و جذابیت ماه عسل برخلاف سایر برنامه های گفتگومحور موفق چون خندوانه، دورهمی و برنامه نود، نه از شخصیت و موقعیت میهمانان برنامه، که در موضوعات و سوژه هایی است که از نوع اعمال زیرپوست شهری اند؛ موضوعاتی که اغلب در جامعه اتفاق می افتد، اما کسی به آنها اعتنا نمی کند، مثل فقر، زنان بی سرپرست، کودکان کار، بزه کاری و مضامین اخلاقی مثل عفو و گذشت، کارآفرینی پیوند اعضا، وقف و .

.

همین وجه تمایز سبب شده تا بعد از 11 سال همچنان ماه عسل، مخاطبان بسیاری داشته باشد.

مردم و در واقع متن اصلی جامعه در آخرین ساعات مانده به افطار پای تلویزیون می نشینند و برای یک ساعت هم که شده از شبکه های اجتماعی و رسانه های بیگانه دل کنده و به برنامه ماه عس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرین کمالی واقعیت های زندگی اجتماعی در قاب ماه عسل

شیرین کمالی واقعیت های زندگی اجتماعی در قاب ماه عسل