مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 03:312017-06-24سياسي

یادداشت/ محمدجواد اخوان زنگ انتخابات در پاستور کی به پایان می رسد؟


چگونه قابل قبول است که سپاه که به نیابت از ملت در پیشانی مقابله با تروریست ها است و همه طیف ها و سلایق مختلف امنیت کنونی را ارمغان مجاهدت های آن می دانند، - آماج حملات کلامی عالی ترین مقام اجرایی کشور قرار بگیرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در یادداشتی از محمدجواد اخوان نوشت: این روزها رسانه ها اظهاراتی را از برخی سخنرانی های رییس جمهور نقل می کنند که نشان می دهد هنوز حال و هوای روزهای انتخابات برای پاستورنشینان پایان نیافته است.

اگر بخواهیم در چند عبارت کوتاه این اظهارات را تحلیل کنیم، عبارت است از: قطب بندی با دیگر ارکان نظام، مقصر دانستن بخش های دیگر و مشغول سازی و دادن آدرس های واهی به جامعه.

طرح برخی موارد از این دست در کوران رقابت های انتخابات نیز خلاف مصالح نظام بود، چه برسد به اینکه این ماجرای تلخ در دوران پساانتخابات ادامه یابد! اینکه چرا با گذشت بیش از یک ماه از انتخابات هنوز هم، چنین جملاتی شنیده می شود جای تأمل بسیار دارد.

سازوکارهای قانونی نظام اکنون نتیجه انتخابات را مورد تأیید قرار داده است و لاجرم قرار نیست انتخابات تکرار شود.

آقای روحانی قرار نیست برای کسب رضایت عمومی به هیجان آفرینی کاذب دست بزند، چون انتخابات تمام شده و به زودی دولت دوازدهم بر سر کار خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمدجواد اخوان زنگ انتخابات در پاستور کی به پایان می رسد؟

یادداشت/ محمدجواد اخوان زنگ انتخابات در پاستور کی به پایان می رسد؟