مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 03:012017-06-23سياسي

پرداخت سپرده های تا سقف 50 میلیون کاسپین از 4 تیر


رییس کل بانک مرکزی از احتمال حضور نماینده سپرده گذاران تعاونی های منحله در هیات تصفیه خبر داد و گفت: پرداخت سپرده های تا سقف 50 میلیون تومان موسسه کاسپین، - از چهارم تیرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو"، ولی الله سیف در کانال تلگرامی خود با اشاره به نگرانی مردم نسبت به عملکرد موسسات اعتباری غیرمجاز، تاکید کرد: بانک مرکزی با معاضدت مسئولین محترم قضایی و همکاری نیروی انتظامی و حمایت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای استیفا و بازستاندن حقوق آنها از هیچ کوشش و تلاش مضایقه نخواهد کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم روز جهانی قدس، روز اتحاد مسلمانان جهان در مبارزه با ظلم گرامی باد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی این ماه پربرکت، مردم ایران یکپارچه و یک صدا عهد دیرین خود با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تجدید می کنند و با حماسهای پرشکوه یادآور آرمانهای آن امام همام می شوند.

امسال نیز پس از نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، با حضور گسترده خود در راهپیمایی امروز، صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند و حضور با صلابت در صحنه و حمایت مداوم خود از جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت سپرده های تا سقف 50 میلیون کاسپین از 4 تیر

پرداخت سپرده های تا سقف 50 میلیون کاسپین از 4 تیر