مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1396 ساعت 01:252017-06-23فرهنگي

تفاوت «هزار داستان» با «ماه عسل» چیست؟


کارگردان «هزار داستان» که از ابتدای ماه رمضان به روی آنتن می رود، این برنامه را صرفا ویژه برنامه ای مناسبتی برای ایام رمضان نمی داند بلکه از ادامه دار شدن تولید و پخش آن پس از ایام رمضان خبر داد.

- کارگردان هزار داستان که از ابتدای ماه رمضان به روی آنتن می رود، این برنامه را صرفا ویژه برنامه ای مناسبتی برای ایام رمضان نمی داند بلکه از ادامه دار شدن تولید و پخش آن پس از ایام رمضان خبر داد.

فواد صفاریان پور در گفت وگو با ایسنا درباره ی تجربه ساخت برنامه رمضانی که از سوی مدیران برای ایام رمضان سفارش شده بود، اظهار کرد: ماجرای هزار داستان از یک سری قصه شروع شد.

قصه هایی که با همکاری مریم نوابی نژاد، کارگردان دیگر برنامه از واقعیت های حقیقی آدم ها روایت شده است.

مریم نوابی نژاد در زمینه ی روزنامه نگاری اجتماعی فعالیت کرده است و در زمینه انتخاب سوژه ها و ارتباطات، ایشان کمک زیادی به جذابیت سوژه های هزار داستان کردند.

او با بیان اینکه هزار داستان برنامه ای مناسبتی نیست، اظهار کرد: این برنامه می تواند در ایام دیگر هم ساخته و به روی آنتن برود و خیلی آن را مناسبتی نمی دانم.

اما ایدئولوژی که دنبال آن بودیم این بود که بتوانیم حال مردم را خوب کنیم و راه حلی نداشتیم جز اینکه داستان ها را درست و آنگونه که هست روایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت «هزار داستان» با «ماه عسل» چیست؟

تفاوت «هزار داستان» با «ماه عسل» چیست؟