مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 23:562017-06-23دانش

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 2 تیر


مشترکان اینترنت نامحدود منتظر نباشند و شروط 13گانه کشورهای عربی برای قطر؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار کانون استادان دانشگاه آزاد به نمایندگی از 107 هزار نفر از کارکنان این دانشگاه طی نامه ای به رییس جمهور آوردند: وزارت علوم بر اساس کدام مصلحت سنجی و تسویه حساب سیاسی ظرفیت چند ساله یک واحد دانشگاه آزاد را حذف و به موسسات غیرانتفاعی سپرده اند.

مشترکان اینترنت نامحدود منتظر نباشند/ کندی سرعت سرویس 512 کیلوبیتی رفع نمی شود" معاون مخابرات منطقه تهران در پاسخ به پیگیری اختلال ادامه دار اینترنت 512 کیلوبیتی نامحدود، اعلام کرد: سرعت ارائه شده طبق مصوبات قانونی است و با توجه به ضریب اشتراک 8 سرویس نامحدود، سرعت به میزان حضور دیگر مشتریان بستگی دارد.

شروط 13گانه کشورهای عربی برای قطر/ از قطع روابط با ایران و حزب الله تا برچیدن پایگاه نظامی ترکیه" آسوشیتد پرس لیست 13 گانه شروط کشورهای عربی برای قطر را که شامل قطع روابط با ایران و لزوم برچیدن پایگاه نظامی ترکیه است، منتشر کرد.

منتظری به استقلال پیوست+عکس" مدافع تیم فوتبال الاهلی قطر به استقلال پیوست.

توفیقی: منتظری قرارداد 2 ساله بست تا حسن نیتش را نشان دهد/ نقل و انتقالات استقلال ادامه دارد" مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 2 تیر

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 2 تیر