مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 23:352017-06-23سياسي

تاکید خانه کارگر سمنان بر لزوم برخورد با عوامل توهین به رییس جمهور


خانه کارگر استان سمنان با صدور بیانیه ای ضمن تجلیل از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، توهین به رییس جمهور منتخب توسط برخی افراد وحدت شکن را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه سمنان، خانه کارگر استان سمنان در این بیانیه آورده است: اقدام وحدت شکن و صهیونیست شاد کن عده ای قلیل اما پر سر و صدا را که در روز قدس و در میان راهپیماییانقلابی که نماد یک دلی ملت است را قاطعانه محکوم و اعلام می کنیم رییس جمهور، برگزیده فرهیخته ملت بزرگ ایران و نماد وحدت ملی است و به هیچ وجه و به هیچ کس اجازه نمی دهیم پا روی رای مردم بگذارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما توهین به رییس جمهور، رییس مجلس، معاون اول و نایب رییس مجلس را جسارت به ساحت رهبر انقلاب، و امت انقلابی می دانیم و از متولیان امر می خواهیم بدون تعلل و با اقتدار کامل یقه هتاکان را بگیرند و پای میز محاکمه کشند.

نباید بگذاریم عده ای قلیل با مطامع حقیر وحدت راهبردی ملت را تیغ در میان بگذارند.

کارگران سمنانی، برخورد قانونی و صریح و سریع با این وحدت شکنان را ضروری دانسته و در بیانیه خود آورده اند: صراحتا اعلام می کنیم که باید به این جسارت، تودهنی و پاسخی محکم داده شود چرا که اگر ارکان جمهوریت نظام مورد هجوم قرار گیرد از اسلامیت نظام هم چیزی باقی نخواهند گذاشت که این قوم مبتلا به افراط و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید خانه کارگر سمنان بر لزوم برخورد با عوامل توهین به رییس جمهور

تاکید خانه کارگر سمنان بر لزوم برخورد با عوامل توهین به رییس جمهور