مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 23:252017-06-23سياسي

خودسوزی به چه قیمتی؟


همیشه کسانی هستند که در هر موقعیت و شرایطی می خواهند شیرینی یک لذت را به کام دیگران تلخ کنند؛ از محافل خانوادگی گرفته تا گعده های دوستانه و هم اندیشی های سیاسی و .

- .

و نزدیک ترین آن هم راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از انتخابات ریاست جمهور سال 96 شاید اختلاف نظرهای سیاسی بین عده ای که هنوز باور نداشتند رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده است، داشت جامعه ایران را به سوی یک دوقطبی دیو و دلبری سوق می داد که قطعا به صلاح هیچ جریانی نبود.

در چنین شرایطی یک حرکت بچگانه و یک واقعه تروریستی و شهادت تعدادی از هم وطنان کشورمان باعث شد تا چتر جمعی عاطفه ایرانی بار دیگر بر سر کشورمان باز شود و همه فارغ از تعصب جناحی شان به محکومیت این واقعه و ضرورت همبستگی، ایستادگی و نهراسیدن از آنچه اتفاق افتاده تاکید کنند.

هنوز رگ غیرت زنان و مردان ایرانی را از فارس و ترک، کرد و لر، بختیاری و عرب، ترکمن و بلوچ و .

از داغ این جنایت برجسته بود که این بار خبری دیگر اما از نوع اخبار امیدبخش چشم های ایرانیان را روشن کرد؛ حمله موشکی به مقر تروریست های داعشی از سوی نظامیان کشورمان که موج گسترده تری از وحدت را به کشورمان رساند و در ساحل آرامش آن می توان به آینده ای مطمئن برای ایران در برابر هر دست درازی خودخواهانه ای افتخار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودسوزی به چه قیمتی؟

خودسوزی به چه قیمتی؟