مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 17:052017-06-23سياسي

سفیر ایران در روسیه: روز قدس اعلام همبستگی مسلمانان جهان با فلسطینیان است


امروز ما ایرانیان به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار ملت فلسطین هستیم و ان شاالله در این سرزمین صلح و آرامش برقرار می شود و فلسطینیان به آرزوی خود برسد.

- مهدی سنایی سفیر ایران در فدراسیون روسیه سخنران پیش از نماز جمعه مسجد جامع مسکو، گفت: روز قدس فرصت اعلام همبستگی مسلمانان جهان با فلسطینان و انسجام امت جهانی اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مراسم امروز (جمعه) به مناسبت روز جهانی قدس با حضور هزاران نفر از مسلمانان روسیه و کشورهای مختلف، شیخ راویل عین الدین رییس شورای مفتی های این کشور؛ روحانیون اهل سنت و شیعه و همچنین شماری از سفرای کشورهای اسلامی برگزار شد.

سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم اظهار کرد: حضور همه ما کنار برادران فلسطینی، سفیر فلسطین در مسکو و مفتی اعظم این سرزمین، اعلام همبستکی با قدس شریف و تاکید بر ضرورت وحدت و انسجام مسلمانان است.

وی افزود: مشارکت کنونی ما اعلام این واقعیت است که حل مشکلات جهان اسلام در گرو برادری ما است.

سفیر ایران همچنین با بیان اینکه وحدت و انسجام ما رمز شناسایی و خنثی کردن توطئه های کشورهای بیگانه و دشمنان علیه جهان اسلام است، اظهار کرد: سرچشمه جنگ های کنونی در جهان اسلام، توطئه های دشمنان، رژیم صهیونیستی و طراحی های آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در روسیه: روز قدس اعلام همبستگی مسلمانان جهان با فلسطینیان است

سفیر ایران در روسیه: روز قدس اعلام همبستگی مسلمانان جهان با فلسطینیان است